Waarom?

Waarom de naam?
Bijen zijn continu opzoek naar nectar op bloemen. Om de gemeenschap waarin ze leven te voeden en levendig te houden. Door nectar te delen met de gemeenschap ontstaat zoete honing, die per regio anders is. Nectar wil die substantie zijn; opgehaald door de bestuivers van de samenleving, die ervoor zorgen dat deze regio de zoetste honing heeft.

Waarom een nieuw actualiteitenmedium?
Er is toch NU.nl? We hebben toch het Brabants Dagblad? Gelukkig wel! NU.nl is de snelste manier om al het nieuws in de hele breedte tot je te krijgen; snel, kort, duidelijk. Het Brabants Dagblad is een geweldige duider in de regio; relevant en nodig om alle instanties in de regio te controleren. Zoveel kennis als het Brabants Dagblad heeft en snelheid waarmee NU.nl alle actualiteiten kan verslaan, dat zal Nectar niet lukken.

Nectar wil een jonge doelgroep bereiken in de omgeving waar zij zich bevinden; online. De mensen die ’s ochtends door NU.nl scrollen, maar geen tijd hebben voor een hele krant. Kijk om je heen, kijk uit het raam; jouw omgeving is toch interessant genoeg om beter te leren kennen?

Ik hoop een van de eerste 3D-geprinte verhalen of 360-video te maken in de regiojournalistiek

Waarom Kay den Teuling?
Al sinds mijn 15e was ik opzoek naar de beste manieren om verhalen online te vertellen; van Myspace, naar Hyves, via blogs naar de middelen waarmee wij nu communiceren. Ik hoop met Nectar een van de eerste 3D-geprinte verhalen te maken over de regio of frequent 360-video in te zetten om evenementen te verslaan. Kortom: Ik wil verhalen vertellen over mijn thuishaven op nieuwe manieren, waar mensen van willen en kunnen genieten.

Waarom ruimte voor reacties?
Omdat ik wil horen wat jij zou willen weten. Ontbreekt er een vraag? Is iets onduidelijk? Misschien ben je niet tevreden met een van de antwoorden of geloof je niet in mijn visie. Ik hoor het allemaal graag!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *